Hoe zorg je ervoor dat er een titel op je post komt?

Ik ga volgend jaar een titel halen en ik vroeg mij af hoe dat gaat. Moet ik dit eerst aanvragen bij de uni en hoe komt dit dan op al mijn post? Ik vind een titel namelijk erg waardevol, is ook 1 van de motivatiepunten van mijn studie. Kan iemand mij dit vertellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

een titel komt op je post als je dat zelf hebt aangegeven. Bijvoorbeeld je maakt een profiel aan bij de Wehkamp en als je daarbij je titel gebruikt dan komt het ook op de bestelling. Zo kan je ook je familie informeren dat je een titel hebt etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een titel behaal je na je studie, maar niet iedereen weet dat je hebt gestudeerd. Dus het is aan jou om je eigen P.R. te doen. Zet op de afzender wanneer je een brief stuurt je titel voor (of wanneer van toepassing achter) je naam. Zet in e-mails je naam inclusief de titel op de juiste plaats als ondertekening, standaard. Laat je eventueel met titel in het telefoonboek plaatsen, op je blogs, social networks etc. etc. Op je sollicitatiebrieven, maak of bestel stationary met je titel.... En licht je vrienden, familie en kennissen in.
Wees secuur, gebruik de titel juist en op de juiste plaats.

Succes met afstuderen!