Welke spellen worden het meest gespeeld op schoolpleinen in de pauze door kinderen van groep 5?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (9)

Voetbal, tikkertje, sneeuwballengevecht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tikkertje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tikkertje, groot springtouw, kingen en voetbal.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hinkelen, elastieken, overlopertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij deden jongens de meisjes. Dan moest je alle meisjes (of jongens) vangen en zien te houden. Ook gingen we op een evenwichtsbalk proberen elkaar eraf te drukken waarna de winnaar mocht blijven staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verstoppertje doen ze ook meestal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overlopertje, maar ze spelen ook nog weleens dingen van tv na.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan me nog herrineren dat we vaak tikkertje en verstoppetje deden, verstoppertje met de bal kwam ook vaak voor.

Eitje leg was ook leuk, een stuiterbal tegen d muur aangooien en iedereen die in de rij staat achter de gooier moet er overheen springen, de laatst in de rij moest de bal proberen te vangen. Na elke ronde schoof iedereen 1 plek op en lukte het niet om te springen over de bal of het te vangen, dan viel je af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Televisietikkertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DEZE KEN IK NIET