Je opleiding is minimaal HAVO met een voldoende voor wiskunde.
Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed; zowel schriftelijk als mondeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, je hebt minimaal Havo nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Havo wordt inderdaad gevraagd, maar een MBO-opleiding op niveau 4 kan ook. Omdat wiskunde belangrijk wordt genoemd moet het dan wel een MBO-opleiding zijn waar wiskunde ook van belang is. Denk bijvoorbeeld aan technische MBO-opleidingen, waar wis- en natuurkunde onderdeel van de leerstof is.

Toegevoegd na 2 uur:
Want Havo staat gelijk aan MBO4. Met beide vooropleidingen kun je naar het HBO (is niveau 5)
Houd wel rekening met die wiskunde-eis. Niet elke MBO-opleiding zal goed zijn. Het beste kun je informeren bij de opleiding voor luchtverkeersleider zelf.