Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de reden dat steeds meer mensen stoppen met Hyves en gaan naar Facebook?

Dit viel mij op en de reden is mij dermate onbekend aangezien ik een 'fanatiek' hyver ben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
463

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hyves en facebook zijn beide sociale netwerk sites. Hyves is voor Nederland. Faceboko is internationaal. Zodra je in contact komt met mensen die niet-nederlander zijn, is het logisch om Facebook te gebruiken. Echter, de meeste mensen gebruiken slechts een netwerk. Dan is de keuze voor Facebook logisch. Als er maar genoeg mensen van hyves afstappen omdat ze buitenalndse vrienden hebben, wordt de drang voor anderen die dat niet hebben, groter om ook naar Facebook te gaan. Immers: Je wilt je vrienden allemaal in een netwerk hebben.

Een echte winnaar zou een netwerk zijn welke alle profielen van verschillende sites kan combineren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hyves word saai iedereen heeft het.. Facebook zyn r weer spelletjes als farmfile en dats "nieuw" voor hen bovendien is het wereldwijd en veel beroemdheden hebben het ook net als twitter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij stappen er in de omgeving veel over naar facebook omdat ze dat 'volwassener' vinden, en hyves vinden ze 'kinderlijker'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet je niet aan mij vragen, ik vind dat niet. Maar ik zag het wel eens in diverse wie wat waar staan voordat mensen hun hyves gingen verwijderen. Ook heb ik wel is de overstap gevraagd en toen kreeg ik ook antwoorden als hyves is van mijn kindertijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de kleurstelling is verschrikkelijk
Hyves is alleen voor Nederland, en de meeste mensen vinden het leuker als ze vrienden en familie uit het buitenland kunnen toevoegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hyves is te druk in opbouw van de homepage,facebook is overzichtelijker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facebook is overzichtelijker? Ik heb juist meer moeite dingen te vinden op mijn facebook dan ik vroeger met hyves had.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je teruggaan naar hyves,want toen je op hyves zat had je er kennelijk minder last van,je schrijft immers "toen ik vroeger op hyves zat" , het is me dan ook niet duidelijk waarom je dan naar facebook gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit op facebook omdat mijn buitenlandse contacten daar op zitten.
Of beter gezegd: ik heb een profiel op facebook maar eigenlijk zit ik er helemaal niet op.
Sinds Hyves gekocht is door de telegraaf ben ik meteen "ontsnapt"...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding