Nee, bijna geen één winkel accepteren zulke biljetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij accepteren ze wel.
Zolang ze bestaan.
En ik heb ze nog nooit onder de lamp gehouden.
Alleen goed bekeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (4)

een goede kans dat ze het niet accepteren. Maar hiervoor dienen zowel een sticker bij de kassa of ingang op te hangen dan ze bepaalde biljetten niet accepteren.
Je kan natuurlijk ook even bellen, zeker als je aankoop dicht in de buurt komt van de 500 euro maak je naar mijn idee een goede kans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het proberen. Soms hangt in een winkel een bord met:"Biljetten van 100, 200 en 500 euro worden niet geaccepteerd". Wat je dan nog wel kan doen, is op vrijdagavond aan een vermoeide verkoopster een biljet van 1000 euro aanbieden. Wie weet dat ze dat wel accepteert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha,oooo wat erg zeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja mooi, hè. Duidelijk een fout van het management, want personeel dat zó letterlijk instructies uitvoert, moet je niet nemen.
Nee, net zoals de meeste winkels accepteren zij geen 500euro biljetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, maar biljetten van 200 euro wel, het zal me dus niet verbazen als ze die van 500 euro ook accepteren.