wAar kan ik vrijwilligers werk doen?? (zie uitleg)

Heey ik ben 14 jaar en ik wil graag vrijwilligers werk doen. Graag in utrecht en ik ben goed in computeren dus misschien dat? Maar waar kan ik me aanmelden? Ik wil ook wel zwerfers helpen en/of arme mensen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn allerlei computerclubs die oudere mensen helpen om te gaan met de computer en helpen met problemen. Misschien is dat iets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ bemoeizuchtig moderatieteam:
Dit is wel een antwoord!
De vraag: waar kan ik vrijwilligerswerk doen?
Mijn antwoord: bij computerclubs voor ouderen.
anneliez
12 jaar geleden
Volgens mij is dat een antwoord ja. maar je bent de enige niet, mijn antwoorden worden ook wel als reactie gezien door het team
Kimath
12 jaar geleden
Je kunt bezwaar indienen, en dan zetten ze het waarschijnlijk wel terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kan helaas niet. Vandaar mijn opmerking hier :-)
anneliez
12 jaar geleden
Ik doe er niet eens de moeite voor, gebeurt wel vaker, en zo belangrijk is het niet.(het is me zojuist ook weer overkomen

Antwoorden (4)

Vraag eens aan een bejaardentehuis of een wijkcentrum of je daar kan helpen met de computers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
 Wat goed en leuk, dat je vrijwilligerswerk wilt gaan doen!!! 
Je bent met je 14 jaar wel beperkt in de mogelijkheden door de arbo-wet.
Kinderen vanaf 14 jaar mogen buiten schooltijd lichte hulparbeid verrichten die samenhangt met het onderwijs.
Het is misschien wel handiger om je eerst eens te laten informeren bij een vrijwilligers centrale.

Succes en veel plezier!

Janskerkhof 1, Utrecht
Per telefoon - 030 - 231 22 89
Elke werkdag telefonisch te bereiken tussen 9.00 en 17.00 uur.

Per e-mail - info@vwcutrecht.nl

Openinsgtijden Vacaturebank
Maandag 12.00 tot 16.00 uur
Dinsdag 10.00 tot 16.00 uur
Woensdag 12.00 tot 16.00 uur
Donderdag 10.00 tot 16.00 uur
Vrijdag 10.00 tot 16.00 uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een organisatie die bemiddeld in vrijwilligerswerk.

Je kunt daar online een interessetest doen.
En je aanmelden.

Hier vind je alle provincies
http://vrijwilligerswerk.nl/?content=/3/Zoek_vrijwilligerswerk

En verder:
Scoutingclub in de buurt?
Die zoeken altijd leiding.

Kinderboerderij?
Er moet altijd poep geruimd worden.

Asielzoekerscentrum? Kinderen van asielzoekers bezig houden of wegwijs maken.

Bejaardenhuis? Of een centrum voor ouderen.
Die willen wel bezig gehouden worden of leren computeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.autiplus.nl
misschien kan je het daar proberen.
Ligt eraan hoe sociaal je bent