Hoeveel baby's worden er jaarlijks in nederland geboren. en hoeveel mensen sterven er jaarlijks in nederland?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

In Nederland werden tussen 2003 en 2007 gemiddeld per jaar 189.700 baby's geboren
Het geboortecijfer is 11,6 per 1000 inwoners per jaar.
Het gemiddelde sterftecijfer in Nederland is 8,4 mensen per 1.000 inwoners per jaar. Per jaar stierven er gemiddeld 136.700 mensen in de periode 2003-2007.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het nu niet precies de link voor je opzoeken want ik zit op internet via me mobiel, maar ik weet dat het CBS dit bij houd Centraal bureau statistieken. Je kunt dit via hun website vinden. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.