Je wordt gewassen en afgelegd.
Daarna baren ze je op in een kist of op bed in een mortuarium of thuis als je wilt.
Na een dag of vijf wordt je begraven / gecremeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was net een minuutje eerder ;)
Als ik goed begrijp wat jij bedoeld: eerst word je dood verklaard door een arts, daarna word je 'afgelegd' gewassen, aan gekleed naar wens van de familie, daarna komt de kist en word je opgebaard, thuis of in een rouw centrum. Ik ga nu uit van een natuurlijke dood, maar er zijn natuurlijk een hoop andere mogelijkheden. Hoop dat dit antwoord geeft op wat jij bedoeld, je vraag was nogal kort om precies te weten wat nu je vraag was?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toch een plus al was je iets later