Hoe verwijder je boter van glas?

Luilakken. Rot koters zijn weer bezig geweest. Hoe verwijder je boter van de ramen? Ook van de auto dus....:(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K
Kimath
12 jaar geleden
leuk he kinderen :P

Het beste antwoord

Heet water en een beetje afwasmiddel spons wisser en zemerlap en je ziet er niets meer van. SMILE
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Gewoon met water. Want als je normaal vlekken hebt op je auto, moet je er boter opdoen om het eraf te krijgen. Neem alvast een emmer water, een spons en wat zeep, en kuisen maar !
Ik vind het wel rot voor je !
Groetjes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Wibra verkopen ze Dasty ontvetter,heel goed spul,maar ik denk dat je wel moet oppassen voor je autolak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon van die goedkope alles reiniger, en lekker veel in je emmer doen, goed heet water, en wassen maar..

weet niet of je het er in 1 keer wassen af krijgt, maar goed, dat merk je dan snel genoeg.. je weet natuurlijk niet wat voor boter ze hebben gebruikt...

Wees blij dat ze dat hebben gedaan, en niet je spiegels eraf hebben getrapt ofzo.. dat gebeurt ook vaak zat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om boter of een andere vette substantie te verwijderen heb je warm water met een vet oplossend middel nodig:
warm om de boter te smelten, oplosmiddel om het vet, dat normaal niet in water op wil lossen, aan het water te binden.

Klinkt ingewikkeld, maar dit is de omschrijving van een warm sopje van bijvoorbeeld afwasmiddel of zeep.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een warm sopje van Dreft afwasmiddel zal de boter als sneeuw voor de zon verdwijnen. Daarna de ramen nog even oppoetsen met een oude krant of spiritus( scheutje in een emmer) en voor wat de auto betreft de lak weer in de was zetten. Want deze is nu schraal geworden. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dikke + voor dit antwoord !
Heet water met een afwasmiddel.
Of als je dat niet wilt door de autowasstraat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haal eerst de boter grote deels eraf met keukenrol
daarna kun je het wassen met een warm sop met afwasmiddel