Heeft er iemand eigenlijk de hoofdprijs in de staatsloterij gewonnen?

Ik hoor zelden dat 'ie eruit is....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jackpot of hoofdprijs?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit de antwoorden blijkt dat men denkt dat de jackpot wordt bedoeld. Vandaar de vraag om verduidelijking

Het beste antwoord

deze week is hij niet gevallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tot en met maart 2011 hebben 5 mensen de hoofdprijs gewonnen:

http://www.nu.nl/binnenland/2465444/jackpot-van-275-miljoen-uitgekeerd.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er was laatst een heel programma over de staatsloterij.
Ze trekken namelijk de niet verkochte nummers ook mee. De kans dat de hoofdprijs, maar andere prijzen ook, worden gewonnen is dus veel kleiner dan gedacht wordt. Er is toen een wijziging gekomen, zodat eens per zoveel maanden de hoofdprijs op een verkocht lot moet vallen. Maar hoe het precies geregeld is ben ik vergeten.