Waarom wil Bin Laden niet dat zijn kinderen ook bij Al Qaeda gaan horen?

het lijkt mij toch dat hij in zijn strijd wil dat zijn kinderen hem opvolgen, vooral omdat doordat ze hun vader verloren hebben wellicht meer gemotiveerd zijn om aanslagen te plegen als wraakacties?

Toegevoegd na 12 seconden:
http://www.ad.nl/ad/nl/3802/Osama-bin-Laden-gedood-in-Pakistan/article/detail/582050/2011/05/04/Bin-Laden-tegen-zijn-kinderen-Word-geen-lid-van-al-Qaeda.dhtml

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je deze zin ook gelezen: Over de authenticiteit van het testament bestaat dan ook onduidelijkheid.

Het beste antwoord

Bin Laden is in deze rol gedraaid door de oorlog tegen de russen, waarbij Amerika hem van opleiding verschafte. Hij hoopt, gok ik, hetzelfde als alle ouders dat zijn kinderen een normaal leven kunnen hebben. Je levenlang verscholen zitten, lijkt me ook niet geweldig.

Als hij zijn kinderen echt bij het Al Qaeda had willen hebben had hij al wel aangedrongen om een zelfmoordaanslag, iets waardoor ze meteen als groot man gevierd konden worden, dit wilde hij zijn kinderen niet aan doen, denk ik.

Zelfs Bin Laden is soms gewoon een mens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Spijt van waar hij terecht is gekomen? De man zag er altijd erg depressief uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Osama Bin Laden heeft vanaf 2001 tot en met 2011 geen normaal leven kunnen leven, en is uiteindelijk ook gewoon vermoord. Om zo 10 jaar van je leven door te brengen, terwijl de hele wereld je zo'n beetje probeert te vinden om te doden, wens je je kinderen niet toe. Sorry voor de vage uitleg ik hoop dat je het begrijpt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind je uitleg beslist niet vaag +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank u :)
jammer dat je geen +1 voor reacties kan geven ;)
Bin laden bestaat niet eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ruik een complottheorie. Vertel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op youtube alles, er was een cia agent tim osman, dat is hij, bin laden is nooit bestaan, die "zeemansgraf" is een leugen, die bewijs is nu weg, niemand heeft gezien dat hij dood is, hij is alleen verklaard als dood, die foto van die dode lichaam is ook beo, gephotoshopt, en alles, zoek maar uit!,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik youtube moet geloven, zijn er ook allemaal echte beelden van aliens, geesten, zeemeerminnen en reuzenbotten, worden we gehypnotiseerd door de tv of mak gehouden via chemtrails, zijn streepjescodes het teken van het Beest, en wordt de aarde bestuurd door van alles variërend van de illuminati tot lichtwezens die ons het aquariustijdperk binnen willen leiden. Aluhoedje, iemand? Nee, van vage kreten als 'kijk op youtube alles' ben ik dus niet erg onder de indruk. Hoe komt het toch dat complottheoristen - die van zichzelf lijken te denken dat ze zo 'kritisch' zijn - klakkeloos alles aannemen zolang het maar niet uit de hoek van 'the man' komt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef je mischien wel gelijk maar de wereld is eenmaal zo, er spelen zoveel dingen af waar we niks van af weten , duizenden complotten worden wel gedaan , alles kan een leugen zijn, het leven is eenmaal zo , of je gelooft het of niet , het is raar,
zondag
12 jaar geleden
"Bin laden bestaat niet eens". Je hebt het woordje "meer"achteraan vergeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het niet vergeten,
Bin laden was gewoon een man van Amerika. 11 september was gepland door de amerikanen. Kom op een arabiertje gaat aanslag plegen en de amerikanen kunnen hem niet vinden en niet vermoorden.. Slaat toch nergens op. Is de CIA en de FBI dan zo zwak dat ze hem niet kunnen vinden. Amerika had hem nodig en hadden er geen behoefte meer aan. De media is in handen van de zionisten. Als je goed nadenkt is het onmogelijk dat een arabier zich jarenlang verstopt van de amerikanen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen antwoord, en verder vooral kortzichtig in mijn ogen.