Heeft iemand een idee om voor een organisatie (peoples trust) een actie te houden om veel geld op te halen?

Ik heb laatst een film gezien over kinderprostitutie en door die film weet ik nu echt precies wat kinderprostitutie is. De organisatie Peoples Trust doet hier iets aan en ik wil heel graag veel geld ophalen voor deze organisatie. Heeft iemand een orgineel idee om veel geld op te halen? Alvast bedankt! X Nienke

Toegevoegd na 6 dagen:
@mesher Bedankt! ja ik heb ook al contact opgenomen. En ze vragen of ik een goeie actie weet. Maar ik heb niet echt veel orginele ideeën. Ik weet ook niet hoe ik terug moet beantwoorden naar iedereen die hier een reactie op heeft gegeven, dus doe ik het zo! Liefs

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Alleen maar fantastisch dat jij je in wilt zetten voor deze organisatie en je ze ook financieel wilt helpen.

Toch lijkt het me goed om, voor je met zo'n actie begint, contact op te nemen met Peoples Trust. Niet iedere organisatie zit direct te wachten op initiatieven om geld op te halen, omdat ze dat zoveel mogelijk zelf in de hand willen houden. Je zult vast begrijpen waarom. De organisatie zelf regelt b.v. op een slimme en uitgekiende manier hoe het beste aan geld gekomen kan worden.

Als andere partijen, met de allerbeste bedoelingen, b.v. ansichtkaarten gaan verkopen, of collecteren, dan wil men dat zelf graag in de hand houden. B.v. om een te veel aan financiele acties tegen te gaan.

Als deze organisatie en het doel je erg aanspreekt, kijk dan ook eens hier:
http://www.peoplestrust.nl/Vertaler.php
Je zou kunnen overwegen, ipv van financiele steun, je aan te melden als vrijwilliger. Misschien hebben ze daar veel meer aan. Succes!