Lijkt mij een dolfijntje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beeldmerk van Fontys is de 'vliegende vis'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het logo bestaat uit een beeld- en een woordmerk. Het beeldmerk van Fontys is de 'vliegende vis'. Het woordmerk is bijvoorbeeld de tekst 'Hogescholen' of de instituutsnaam die er bij staat.

De vin - ook wel het identiteitselement genoemd - is afgeleid van het Fontyslogo. Het is de buikvin van de 'vliegende vis'. ... lees verder

http://www.fontys.nl/huisstijl/huisstijlelementen.343303.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat niet precies hetzelfde als ik zei, maar dan met meer - ongevraagde - informatie? Volgens mij vroeg Ellisbijl nl. alleen wat het "diertje" voorstelt, vandaar mijn concrete antwoord. Ook je link is de voorpagina van mijn link (als bron). Maakt niet veel uit hoor, maar als je ziet dat de vraag al beantwoord is, waarom dan nogmaals hetzelfde antwoorden + overbodige informatie?