Staken tnt postbode. Geld dit ook voor de pakketjes?

Ik heb dacht ik iets gehoord over dat tnt deze week staakt. Hoe zit dat? Krijg ik mijn pakketje die ik afgelopen zaterdag op conrad.nl besteld heb nog wel op tijd? Of doet de pakket service niet mee aan de staking.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

nee voor pakketten niet, die bezorgen ze gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de pakketdienst gaat gewoon door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pakketten worden bezorgd, evenals exprespost, rouwbrieven en medische post.
Daarnaast staken niet alle postbodes en zijn er ook postbezorgers (andere arbeidsvoorwaarden dus die staken misschien ook niet).