Is er iets wat iedereen grappig vind?

Humor is heel verschillend bij mensen.
De 1`vind iets heel grappig, de ander weer totaal niet, maar is er iets dat iedereen aan het lachen maakt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (5)

Een lage energierekening... Dit is dan wel niet wegens de humor, maar het maakt volgens mij wel iedereen aan het lachen!
Want 'niemand' houdt van een hoge energierekening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk....... een algrappige clown,
verder is grappig een mening
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel mensen hebben een hekel aan clowns of zijn er zelfs bang voor!
Leedvermaak is iet dat vrijwel elk mens weet te waarderen. Op een goede tweede plaats staan seksueel getinte grappen, al moet dit laatste bij bepaalde culturen wat stiekem gebeuren, het verandert niet aan het feit dan men het best wel leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van lachgas gaat ook iedereen lachen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lachen van een publiek. Denk maar eens aan de komedie-soapseries. Als je het lachende publiek zou wegnemen, zou niemand nog lachen met de 'grappen'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Ik kan bij mijn MASH Dvd's het ingeblikte publiek uitzetten. Daar worden de afleveringen veel beter (en leuker) van...