Hoe Is het afgelopen met dat jongentje dat de vliegramp in tripoli heeft overleeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Ik mag hopen dat het nog lang niet is afgelopen met hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Typisch zo'n vraag die je eigenlijk niet moet stellen, de familie heeft overduidelijk aangegeven met rust gelaten te willen worden, laat dat kind dan ook met rust!
Wat win jij er mee om dat te weten?

Antwoorden (3)

De familie wilden verder geen pers. Dus dat weten we niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij wordt vast en zeker goed afgeschermd door zijn familie, en terecht.

Toch is zijn naam afgelopen week nog in een buitenlandse krant verschenen. Ik vermoed dat het artikel gaat over overlevenden van vliegrampen, maar zeker weten doe ik het niet...

http://www.laodong.com.vn/Tin-Tuc/Be-trai-18-thang-tuoi-song-sot-than-ky-sau-song-than/18521
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb toevallig gehoord via iemand die de familie kent, dat hij woont bij de oom en tante die de ouders in hun testament als voogden hebben benoemd. Hij had eerst nog last van botbreuken in zijn benen, maar dat zal nu wel over zijn. In de stad waar hij woont, laat men hem verder met rust.