Lees extra uitleg! We hebben veel ruzie, maar we kunnen ook niet zonder elkaar. Wat is dit en wat kan ik er aan doen, om het goed te krijgen?

Ik ben bevriend met een jongen. Hij betekend heel veel voor me. Ik heb al eens een relatie met hem gehad. Ik heb al eens een relatie met hem gehad. Help alsjeblieft! Dan ben ik je zo dankbaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Oh god dit herken ik. Dit heb ik ook met iemand. Wat voor mij (persoonlijk) het beste werkte, is geen relatie aangaan, omdat dat er gewoon niet inzat, en ook niet te vaak afspreken. Door elkaar vaak te zien ontstaan er gauw genoeg kleine ruzies (die snel groter kunnen worden).
Ik zou zeggen spreek gewoon om de zoveel tijd af, en laat er genoeg tijd tussen zitten zodat je elkaar als je elkaar weer ziet in ieder geval iets te vertellen/vragen hebt, waardoor je geen ruzie krijgt..
Succes/sterkte ermee..!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een van de redenen dat mensen een LAT relatie hebben is dat ze niet hele dagen met elkaar overweg kunnen zonder ruzie te maken. (De andere is meestal vanwege de afstand naar elkaar toe). Misschien is het bij jullie ook zo dat als je veel bij elkaar bent, je elkaar niet kunt verdragen en is daarom juist een LAT relatie voor jullie het beste. Sterkte ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beteken je ook evenveel voor hem? Heb je er al eens met hem over gesproken? Zo ja, dan, dan kun je een "wachtwoord" met hem afspreken, als het uit de hand dreigt te lopen noemt hij of jij het woord en dan weten jullie tot hier en niet verder. Waarschijnlijk schieten jullie allebei in de lach, en dan is de lucht geklaard. "t is even oefenen, maar wie weet! Succes ermee.