Kalle is een scheldwoord voor een vrouw:
ekster, (gei dwoaze kalle!)

Toegevoegd na 6 minuten:
Ach kan gebeuren Gebeurd me ook wel eens en dan wordt ik meteen verwijderd. Flauw, dus laten we het gezellig staan. Dan moet het antwoord wel juist zijn vind je niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was me voor ;)"
+

Andere antwoorden (4)

Kalle ekster, scheldnaam voor vrouw (gei dwoaze kalle!)
Het komt uit België.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een dialectwoord uit het Belgische dorpje Zogge en betekent stom wijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit woord als scheldwoord nooit gehoord. Wel in de verkleinvorm als woord voor meisje. Op Urk schijnt dat gebruikt te worden: Jan en zijn kalletje. En ik ben het ook wel eens in een boek tegengekomen, als joods woord voor meisje. Maar dat was ook niet als scheldwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
scheld woord voor een vrouw..

http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/kalle