Hoe kan ik de pagina vinden van een ballon voor kankerpatienten en wanneer is dat?

Het is een programma dat je geld kan storten voor KWF en een ballon kan plaatsen met tekst

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.7K
Amadea
2 jaar geleden
Zie https://www.kwf.nl/doneren/lampion

Antwoorden (1)

Dat is: Nederland geeft licht.
In 2016 werd dit de eerste keer georganiseerd.

Elke maand in december kun je inderdaad een lampion doneren.
Op het eind van december gaan deze allemaal branden.

Houd de site van KWF in de gaten.
Momenteel geven ze alleen nog informatie van de laatste Nederland geeft licht, december 2020.