Zijn er markten in of omstreeks Amsterdam waar je geen vergunning voor nodig hebt?

Ik heb me eigen webshop en ik wil het ook een keer op een markt proberen ;)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (2)

Met koningsdag, op de vrijmarkt.
Het ligt een beetje aan je producten. Als je bijv. een webshop in 2e hands kleding hebt of boeken of speelgoed, kun je naar alle rommelmarkten, vlooienmarkten, zolderopruimingen, kofferbakmarkten etc. Als je echt nieuwe spullen hebt, kun je naar braderies gaan of bijvoorbeeld naar de zwarte markt (de bazaar) in Beverwijk. De Amsterdam Blend market is ook een mogelijkheid.