Omdat het gezellilg is.!
Beetje aangeschoten tijdens voetbal kijken..
Vindt ik ook heel leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Het lijkt me niet dat bier drinken per definitie met voetbal samenhangt.
Voetbalwedstrijden worden vaak samen gekeken met vrienden en zijn vaak 's avonds.
Als je je vrienden op een niet-voetbalavond op bezoek hebt, dan wordt er vast ook bier gedronken, of er nu wel of geen voetbal is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heeft de bierbrouwerij voor gezorgd. Ze hebben ons allemaal te pakken gehad. Hun bedoeling was dat als jij voetbal ziet, je zin krijgt in bier. Ze zijn daar uitstekend in geslaagd. Bij veel mensen werkt het zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de gemiddelde kijker een man is die met zijn vrienden kijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat bier is om de verveling tegen te gaan....heb je toch nog wat.
Je ziet wel hoe ik over dat spelletje denk he?:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En, drinkt je man bier in bed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen als zijn vrienden erbij zijn:))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi betie, maar dat schref ik al in de BP,.
eigenlijk denk ik dat het andersom is, bepaalde momenten (voetbal, carnaval, oud&nieuw) worden als excuus gebruikt voor drankgebruik, openbaar dronkenschap. dat is nu eenmaal normaal in onze maatschappij. en ik zelf vind het ook wel gezellig, ook als ik zelf niet drink.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het dan toch nog gezellig wordt, ondanks het saaie spelletje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is denk ik gekomen omdat mannen vaak de bierdrinkers zijn en voetbal per defenitie een mannensport is....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er teveel van hijst, gaat het niet meer zo samen.
Of je valt in slaap..of je ziet niet meer dat iemand in eigen doel schiet, en juicht op het verkeerde moment. Hiermee riskeer je dan weer een oplawaai van de mensen met wie je naar jullie favoriete club kijkt....