Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Volgens mij kan hier beter een vrouw antwoorden! Ik bezit ongeveer 80 paar schoenen. Elke schoen die ik bezit is net even anders en past beter bij een bepaalde outfit dan een andere schoen. Vrouwen hebben nu eenmaal meer oog voor detail dan mannen, als het kleding betreft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Wetenschappelijk bewezen dat dat voor vrouwen status is. Hoe meer schoenen hoe meer inkomen. cfr. Imelda Marcos (3000) en trouwens alle filmvedetten hebben duizenden schoenen en laarzen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrouwen zijn nu eenmaal een mysterie.
Zo kan ik ook wel vragen wat ze in godesnaam allemaal meeslepen in hun handtasjes (en toch altijd van alles kwijt zijn...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt echt gevoel voor humor...
Ben ik even blij dat ik niet tot die meerderheid van vrouwen behoor...

Ik vind drie paar meer dan genoeg...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe meer schoenen je koopt, hoe minder snel ze slijten. Ik gooi dan ook nooit schoenen weg. Dat houdt mijn verzameling natuurlijk ook in stand ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oops, dan heb ik (als man zijnde) meer schoenen dan jij.
Hoezo vooroordelen?
;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@lala: Mijn schoenen slijten altijd verschrikkelijk met uitzondering... @PPL: Zelfs mijn broertje heeft meer schoenen dan mij... Zal jullie verder de ongelukkige details besparen. Maar mijn linker voet is 3 maten groter dan de rechter...:S
Omdat in de mensennatuur de vrouwtjes zich opdoffen wellicht? Ik vind ze vooral praktisch, het loopt wat lastiger op blote voeten en in de winter is het ook wel een beetje koud zonder schoenen ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou dan heb ik blijkbaar geen status.. gezien ik "MAAR" 6 paar schoenen heb. Ik vind dat al heel wat. Als je d'r duizenden hebt, hoevaak heb je dan één bepaald paar schoenen aan? 1keer in de 5 jaar?

Dan kun je net zo goed 1x in de twee maanden een nieuw paar kopen. Dan heb je ze tenminste ook nog eens aan..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
om dat ze ze mooi vinden
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet alleen laarzen en schoenen, hoor. ALLES wat met hun uiterlijk te maken heeft. 'T gaat dus om 't uiterlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrouwen willen bij elk kledingstuk bijpassend schoeisel, als daar iets tussen zit wat in hun ogen niet past moet er onmiddelijk nieuw komen.
(heb dit antwoord aan m'n vrouw gevraagd die net weer nieuwe schoenen heeft gekocht)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze maken deel it van hoe je je voelt.
Laarzen: stamp, stamp
Laarsjes: trippel, trippel
Sandalen: slof, slof
Ook een voordeel als je er veel hebt, kun je er veel zetten met Sinterklaas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb wel eens een vrouw op blote voeten gezien... niet echt charmant....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan niet ontkennen dat ik als man ook graag mag kijken naar een vrouw in mooie laarzen of een elegante pump.

Dit komt mij toch wat prettiger over dan , ik noem maar even een zijstraat , een paar Crocs.

No offence, just a matter of taste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding