Wanneer is humor niet gepast?

Mijn baas vroeg vandaag bij een bespreking of hij achterin goed te verstaan was...
Ik zeg: ja! maar ik heb er geen last van hoor;-)

Nu heb ik een waarschuwing gekregen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
LOL, die ga ik onthouden en zeker is toepassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh wat een humorloos type. Wat jammer dat hij dat niet als een grapje kan zien. Zulke mensen missen toch de leuke dingen van het leven. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maa hier +1 uitprinten of door mailen naar hem
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 want ik kende hem ook nog niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een enorme zeikzak!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is niets zo realief als humor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
realief=relatief
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha doe ik maar eens denk ik..
Mailen naar de baas;-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze humor ligt mij wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ goeie grap
zondag
14 jaar geleden
LOL. Dát is pas humor! Ik lag in een deuk, +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn baas zou in een deuk liggen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hond heeft een baas!

Het beste antwoord

ik denk dat dit niet de eerste keer is dat jij met jouw invalshoek de sfeer binnen een gezelschap weet op te fleuren.

Misschien was het meer de bedoeling van jou baas om aan je aan te geven dat hij de sfeer wil bepalen.

Wanneer hij het serieus wil, moet het serieus..

Wie jij bent, nooit aan twijfelen,
is geniaal als het op humor en 'opleuken' van de sfeer aankomt.

Echter voor jouw baas zal het dit keer een beetje teveel 'van het goede' geweest kunnen zijn.

Neem het hem niet kwalijk, NEEM HET SERIEUS.

Lach onderling met je collegae, en hier met ons!!!

Maar wanneer je met het bedrijf gezamenlijk bij elkaar bent, houd je dan in.

Dan heb je je baas begrepen en ik denk dat hij dat zal kunnen waarderen!

Jouw humor is jouw talent! (dus eenieder die met jou in aanraking zal komen zal dat vanzelf wel ontdekken!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Je moet gewoon een beetje kunnen aanvoelen bij wie, of wanneer, je zoiets kunt zeggen.
Ik zou dit bijvoorbeeld tegen mijn baas makkelijk kunnen zeggen, jouw baas kan er blijkbaar niet tegen.

Ligt aan de persoon en situatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je baas een zuurpruim is.

Hij mag blijkbaar alles, maar als jij een keertje uit de band springt dan krijg je een waarschuwing?

Dominante man! Je kunt zelf toch inschatten of het gepast is of niet. Als het nu een bespreking is met de Raad van Bestuur erbij, tja dan wordt het een ander verhaal.

Maar voor de rest hebben wij heel wat humor op het werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die heeft dus totaal geen gevoel voor humor!
Gelijk een andere baan zoeken!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je mensen uitlacht (wat door die 'humor'beoefenaar tenminste vaak als humor wordt gezien).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet serieus zijn, vooral op het werk...

Het leven is een groot toneel en je moet altijd je tekst kennen... En als je de tekst kwijt bent of je zegt de verkeerde tekst dan hang je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi plaatje XiniX!
Humor is niet gepast wanneer er iemand gekwetst kan worden.
In dit geval is het iets anders, je baas moet gezag uitstralen naar zijn personeel toe en jouw opmerking voelde voor hem dat dat gezag zou verdwijnen. Daarom heeft hij een halt toegeroepen tot grapjes in het openbaar ten koste van hem.
Vind ik op zich wel te begrijpen (ondanks ik het wel een leuk grapje vind).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet gepast:
Chirurg komt in wachtkamer van ziekenhuis, en zegt:
"Goedenmorgen gezwelschap!"
14 jaar geleden
Kijk als je nou opmerkingen maakt over ziektes of als iemand is overleden.
Maar in dit geval,is jouw baas wel heel erg snel op zijn pik getrapt.
En wat voor een waarschuwing moet je dan krijgen,je doet helemaal niks wat tegen de regels is.
Bij ons doen ze daar helemaal niet moeilijk over,als het maar bij de weg blijft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet gewoon even de situatie inschatten. Indien je dit soort grapjes maakt waar ook de leidinggevende van jouw leidinggevende bij is zou ik dit niet handig van je vinden.
Zijn gezag wordt hiermede ondermijnd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een kwestie van aanvoelen en op dat moment bepalen of zo iets gepast is of niet. Het ligt er ook gewoon aan wat jou baas kan hebben. Beetje flauw dat je meteen een waarschuwing hebt gekregen als het je eerste keer was.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou als ik jou was wel fff met de baas in gesprek gaan en jou verhaal aan hem gaan vertellen en dat het gewoon humor was maar dat je de volgende keer erop gaat letten of het wel uitkomt om zo'n grap uit te voeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De op- of aanmerkingen van je baas belachelijk maken is in de grotemensenwereld v.w.b. humor: Not done......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdens serieuze gelegenheden, zoals een serieuze vergadering,

of een begravenis bijvoorbeeld.