weet iemand wat ze hier aan het doen zijn bij Middenmeer?

op google earth; 52o45`35.28N 5o00`42.97``0 is een bouwplaats te zien midden in de weilanden en eens in de zoveel jaar staan hier enorme kranen.
Meer naar het noorden is een boorput te zien van de NAM, ik heb daar gewerkt aan een proefboring. De plek waar ik informatie over zou willen weten heeft hier niets mee te maken. Dat kun je ook zien, er staan op het hele terrein geen afsluiters of pijpleidingen die boven de grond komen .
Ik denk dat er van alles onder de grond zit, wat niet in het zicht mag zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heeft dat niet te maken met het aardwarmteproject? Weet niet of je die bedoelt. Zie bronnen..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
twee maal nee, want dat project is aan de andere kant van de A7 en het project wat ik bedoel is al veel langer aan de gang