Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe schrijf ik me uit bij een goed doel als het kwf?

Als student zijnde telt elke euro. En dan blijkt na een aantal maanden dat die twee tientjes in de maand aan een goed doel geven toch iets te veel van het goede is. Echter zie ik op de site van het kwf, noch het wnf een uitschrijfmogelijkheid. B.V.D.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wereld Natuur Fonds opzeggen, je gaat naar www.opzeggen.nl
Hier vind je alle informatie over het opzeggen bij Wereld Natuur Fonds

Wil je het Wereld Natuur Fonds opzeggen? Ga via de button op de site naar de opzegbrief, vul de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van het Wereld Natuur Fonds per wanneer je donatie en de bijbehorende automatische incasso worden stopgezet.

Automatische incasso

Wanneer het erg lang duurt voordat je een bevestiging ontvangt van het Wereld Natuur Fonds, dan kun je de automatische incasso door je bank laten blokkeren. De betalingsverplichting blijft echter bestaan tot je (schriftelijk) hebt opgezegd en hier een bevestiging van hebt ontvangen.

Storneren

Heb je een bevestiging van je opzegging ontvangen, maar wordt er nog steeds geld van je rekening geïncasseerd? Dit kun je altijd binnen 56 dagen door je bank laten terugstorten.

Bij de meeste goede doelen werkt het zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hoeft niets op te sturen, alleen je gegevens en lidmaatmaatschapnummer op te geven. Het kost nl enkele euro's dan sturen zij het voor je op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je het formulier op opzeggen.nl stuurt via de mail, dan komt het goed. Dit is geheel gratis voor zover ik weet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding