Wanneer je bijvoorbeeld Koningin Beatrix tegenkomt en haar een hand geeft en zegt: "Jeetje Bea wat zie je er weer lekker uit vandaag". En eh... waar is die lelijke zoon van je met dat mooie wijf van hem"?

Dat noem ik wel een beetje te amicaal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahaha duidelijk!

Andere antwoorden (5)

Als je de ander te persoonlijk benaderd, zodanig dat die zich niet meer vrij voelt en zijn territorium gaat beschermen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je heel openhartig bent tegen iemand die je niet kent en meteen iemand aanraakt die je voor de eerste keer ziet. Je meteen al persoonlijke vragen gaat stellen aan iemand die je voor het eerst ziet. Dat is TE
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TE amicaal bestaat niet zolang jij altijd de beste bedoelingen hebt en dat ook geldt voor degene tegenover wie jij amicaal bent. In die situatie weet jij precies waar je grens ligt en weet de ander hoe die jou op een niet kwetsende manier die grens aangeeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je daardoor je huis, vrouw en geld kwijt raakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je hem er al instopt nog voor je een normaal gesprek heb gevoerd!