En op zondag op bbc2 van 23.00 tot 0.00 uur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet zonder kaart en schotel, aan zo'n kaart kom je alleen met een realtie in Engeland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt maar dat free to air. Dus dat kun je via de satteliet vrij ontvangen en nog meer sport. setje heb je voor ca 100 euro. Engeland is op dit gebied weer gecodeerd met relaties kun je een kaart regelen en ook kijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Overigens ARD/ZDF is zoiets als de NOS en zenden slechts een gedeelte uit niet complete wedstrijden en volgens mij ging het daarom
De bbc zend in ieder geval s'avonds the match of the day uit volgens mij alleen in het weekend rond een uurtje of 11.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BBC 1. Zaterdags van 23.00u tot +/- 1.00u. :)