Hoe weet je of een collega zwanger is?

Een collega krijgt een steeds dikkere buik, maar ik weet niet of ze zwanger is. Kun je dat gewoon aan haar vragen of is dat ongepast?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als ze klaar is om het te vertellen, dan hoor je het. Ernaar vragen is alleen gepast als je goede vrienden bent en guess what.. dan zou ze het gewoon vertellen.

Je zou het met een vertrouwde collega kunnen opnemen,weet hij/zij misschien meer? Het aan betreffende persoon vragen is het meest eerlijk,maar ook kwetsend als ze inderdaad gewoon wat aangekomen is.. Je kan ook kijken of ze ineens gezonder eet/drinkt. Zou ook een aanwijzing kunnen zijn.

Je hoort het vanzelf wel denk ik. Als ze het nodig vindt o0m het openbaar zal ze dat vast wel doen. Het zelf vragen zou ik niet doen, dat kan pijnlijke situaties opleveren. Als je het goed kan vinden met je collega kan je een opmerking maken als je het over kinderen hebt. ZIets van; "zouden jullie kinderen willen". Maar dat hangt van de collega af.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100