Hoe beschrijft men het imago van een bedrijf die actieve ouderen als doelgroep heeft?

Toegevoegd na 4 minuten:
Of een eigen ingeving is ook welkom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Het imago (dat is het beeld dat de buitenwereld van een bedrijf heeft) kun je niet omschrijven zonder het bedrijf te kennen. Als het bedrijf slecht functioneert of financieel aan de rand van de afgrond staat, zal dat het imago bepalen.
Waarschijnlijk bedoel je óf het gewenste imago, óf de identiteit van het bedrijf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vraag die tot nadenken stemt +

Antwoorden (1)

Je zou het bijvoorbeeld een bedrijf met menslievend imago kunnen noemen.

Of

een 'seniorerend' bedrijf.

of

een ervaringsdeskundig bedrijf.

of...

In feite kan je vele richtingen uit met deze vraag maar dit is het eerste wat spontaan bij me opkwam.

Liefs en Big Smile van me