Hoe vind ik iemand met slechts enkele gegevens?

Ik ben net terug van vakantie uit Egypte. Daar heb ik een ongelukje gehad met mijn teen, en er was een vriendelijk gezin dat me altijd wel vroeg hoe het met me was. Net op de dag dat ik besloot naar het ziekenhuis te gaan, vertrokken zij. Ik dacht wel dat ik terug zou zijn voor ze weg waren, maar het duurde dus langer dan ik dacht. Voor ik vertrok wensten ze me nog succes, en ik zou ze graag willen bedanken, en misschien toevoegen op facebook of zo.

Alleen weet ik niets meer dan het hotel waarin ze verbleven ( hetzelfde dan het mijne), de gegevens van hun terugvlucht ( die hingen aan de muur naast de mijne in het hotel), dat het een gezin was van 5 met 2 zonen en 1 dochter, en de voornaam van de jongste zoon, waarvan ik denk dat hij rond de 12 jaar is.

Weet iemand hoe ik ze met deze info kan opsporen? Ik dacht al aan een mail te sturen naar het hotel, of de hostess van hun reisoperator, maar ik ben niet zeker of zij zulke gegevens wel mogen geven.

Toch bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het hotel op reisbureau de gegevens niet mogen geven, kunnen ze misschien wel een bericht van jou naar ze doorsturen. Wat misschien anders een optie is, is zo'n rubriek in een krant o.i.d. waar je oproepjes kunt plaatsen.
Ik weet dat er in het AD zoiets staat. Maarja; dan moeten het wel mensen uit Nederland zijn.
Mogelijk hebben andere kranten ook zoiets. En als de zoon van wie je de naam weet, een naam had niet niet heel vaak voorkomt, zou je nog op social-networksites kunnen kijken.

Antwoorden (4)

De wet op de privacy staat niet toe jou deze gegevens te bezorgen. Maar je kan een poging doen in het hotel. Een paar Egyptische ponden doet daar wonderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou het toch kunnen proberen via de hostess als je uitlegt waarom je ze zoekt! en als ze geen gegevens geeft zou ik het opgeven. je moet onderhand bij spoorloos werken om met die informatie iemand te zoeken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
De vraagsteller/vraagstelster kan ook de hostess een briefje met een bedankje geven met de vraag dit door te geven aan de andere familie.
Je moet het andersom doen, niet de hostess of reisleidster om hun adres vragen, maar jouw adres geven met de vraag of ze dat door willen sturen naar die mensen.Vertel er wel bij waarom je wilt dat zij je adres hebben. Die mensen kunnen dan zelf beslissen of ze in contact willen komen met jou en de hostess hoeft geen privé-adres ongevraagd door te geven, want dat zal ze zeker niet doen
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
De vraagsteller/vraagstelster kan ook de hostess een briefje met een bedankje geven met de vraag dit door te geven aan de andere familie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die is toch al weg antoni?
Antoni
11 jaar geleden
Ja, Pelle, de familie is al weg, dat klopt. De hostess kan het briefje opsturen naar de andere familie, als zij van die familie het huisadres heeft. Dat bedoelde ik. anneliez gaf in haar antwoord ook aan dat dat mogelijk is. Sorry voor het misverstand. Waar het vooral om gaat, is dat een reisorganisatie geen privé-informatie van de ene familie doorgeeft aan een ander(e). Dat "probleem" is te omzeilen.
Ja hotel zowel als reisbureau navragen en je adres geven, op facebook zelf zoeken naar hun namen en hopen dat er iemand mee opstaat en dan ben je vertrokken. Hotels kunnen misschien een hint geven alhoewel ze gebonden zijn.