Zijn er acties bekend die de bierbrouwerijen aan willen pakken wegens het verbinden van alcoholconsumptie met de voetballerij?

Het verbaast me dat in deze tijd dat er allerlei campagnes lopen om het alcoholgebruik (vooral onder jongeren) terug te dringen, bierproducenten ongelimiteerd door gaan met het adverteren van reclamestunts, alsof boetballen en sport een twee-eenheid zijn. Zelfs met carnavalsfeesten was men actief bezig overmatig drinken tegen te gaan.
Waarom in de sport dan niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, gelukkig is wel of niet teveel drinken een eigen verantwoordelijkheid. Zo worden bakkers ook niet aangepakt met Pasen omdat ze reclame maken voor paasstollen. Die dingen zijn namelijk ook slecht.