Hoe kun je in contact komen met ouders, waarvan de kinderen rond de 2 jaar zijn als je net in een nieuwe dorp woont om samen te kunnen spelen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (6)

Naar een speelplaats gaan waar je ziet dat meerdere ouders met hun kinderen zijn. Kan je op een bankje bij andere ouders aanschuiven.
Amadea
12 jaar geleden
Naar de peuterspeelzaal. En jezelf aanmelden als vrijwilliger of helpouder. Dan kom je in contact met andere ouders en is het makkelijker afspreken door bij elkaar op de koffie te gaan en de kinderen kunnen samenspelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peuterspeelzaal werd al genoemd, is de beste optie m.i. Op korte termijn kan je vast ook terecht bij peutergymnastiek, wordt ook in vele dorpen gehouden en kan je per keer betalen, en elke week weer vrijblijvend vaak. Even googelen of bij de plaatselijke sporthal navragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek een zandbak/speeltuintje en ga er met je kind heen, er zijn vast meer moeders/kinderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vaak leer je andere ouders en kindjes kennen via school/peuterspeelzaal.Je zou kunnen gaan zwemmen met je kindje(s) of wandelen in je nieuwe buurt en eens in een speeltuin of kinderboerderij gaan zitten.Dan kun je een praatje maken met andere ouders en krijg je (bijna vanzelf) nieuwe kontakten.Of je plaats een oproepje in een lokale krant of via sociale media,succes verzekerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals je altijd in contact kunt komen met mensen, door een gelijkgestemde activiteit op te zoeken. Eendjes voeren bij de vijver, konijntjes aaien op de kinderboerderij, schommelen in een speeltuintje, de wipkip in het park, de buren met kleintjes in de straat.
Kijk in de plaatselijke krant waar activiteiten zijn,ontmoetingsplekken. En anders vraag je dat in een winkel, bij buren.