Waarom huilen sommige mensen bij een concert?

Sommige mensen zie ik huilen bij een concert van bijvoorbeeld lady gaga of beyonce dan zijn ze heel blij en schreeuwen ze en dan zie je ze huilen of sommige mensen die gewoon heel hard huilen ... ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Fans hitsen elkaar op.
Ze kijken al lang uit naar het concert en zijn al in uiterste verrukking voor het zover is. Als er enkele beginnen te schreeuwen, doen de anderen mee.
Op de duur zijn ze buiten zichzelf en gaan ze huilen, omdat de emoties gewoon te veel zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij die concerten zou ik ook huilen... Zo graag zou ik naar huis willen :)
Maar die mensen huilen waarschijnlijk door de combinatie van opwinding, enthousiasme, spanning. Kortom: Compleet Exited!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) +1
Omdat ze ontroerd zijn, omdat de muziek hen diep in het hart raakt. Dit zie je bijv. vaak bij Andre Rieux. En de een is wat emotioneler aangelegd dan de ander.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de zogenaamde concerten (das gewoon een dure naam voor playbackshow tegenwoordig) is het niet zo gek dat er gehuild wordt.. al die euro's uitgegeven.. voor een playback show...

Maar goed, Muziek kan mensen diep raken.. ik kan zelf ook kippenvel krijgen bij sommige nummers.. gewoon omdat ze iets met je doen.. soms is het de tekst, soms het hele stuk...
Soms kun je je zo in een nummer vinden, klopt het zo met je gevoel, dat het emoties opwekt... misschien heb je iets meegemaakt dat indruk op je heeft gemaakt toen net DAT ene nummer aanstond.. afhankelijk van de gebeurtenis kan dat iets met je doen...

Zo is muziek ooit ontstaan.. voor de mensen.. om een boodschap over te brengen.. om te delen, om van te genieten.... niet zoals tegenwoordig zoveel mogelijk nummers uitbrengen (vooral samplen) achter elkaar om maar veel geld te verdienen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik snap heel goed hoe muziek in me kaar zit en dat het je soms diep kan raken ( heb ik ook soms) maar dan ga ik niet huilen ofz als ik dat liedje opzet in mijn mp3
Ze huilen omdat ze het echt heel mooi vinden.
Ze huilen van blijdschap.