Homo criminensis... :-))

Dat zijn mensen die geen spijt kennen, psychopaten zou ik ze noemen... Ze kennen geen invevingsvermogen en wat ze niet kennen, daar hebben ze ook geen compassie mee..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

De misdadigers.
14 jaar geleden
De grootste criminelen missen vaak een paar verbindingen in de hersenen, waardoor zij minder affectie hebben met anderen, geen spijt voelen en egoïstisch zijn.

Maar het missen van deze verbindigen betekent niet automatisch dat je een grote crimineel bent. Het zijn ook uitstekende eigneschappen voor CEO's...

... die kan je trouwens ook af en toe crimineel noemen;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Politici & Militaire leiders.

Zij doen dingen onder het mom van beleid waarvoor normale mensen eeuwen de cel in zouden duiken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben van mening dat ieder mens in staat is om te stelen en te moorden als daar noodzaak toe is. Dus wanneer jij helemaal niets hebt om in je behoefte aan voedsel te voorzien ben je praktisch gedwongen om dit te stelen. En wanneer jij je om welke reden dan ook tegen geweld/gevaar moet verdedigen dan ben jij in staat om te moorden...

Dus hier is geen type mens voor aan te wijzen. Het zijn gewoon de omstandigheden en de daarbij behorende factoren die iemand crimineel maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de piloten van 9/11 dan? Die hebben jarenlang andere omstandigheden meegemaakt in de landen waar ze opgeleid werden.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je, je aansluit bij een groepering die als doel heeft moordaanslagen te plegen op het vrije westen. Of beter gezegd op hun grootste aardsvijand de VS. En als je daarbij gelooft dat je (alleen) dan naar de hemel gaat met 70 maagden. Tja... Maar voor zover ik weet zijn 2 van de 4 bewuste terroristen nog nooit in Afghanistan geweest...
pedofielen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Correctie: praktizerende pedo's
Dat je op kinderen valt kun je iemand niet kwalijknemen, maar dat die persoon niet begriojpt dat je het gedrag moet nalaten is afkeuringswaardig.
Maar dat zelfde geldt overigens ook voor zuipen, hard rijden, drugs enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen de gedachte vind ik al misdadig, hoe kun je zoiets nu goed praten?
Een pedo is een pedo, en daarmee klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad Italklaas. En Wim; Inderdaad, dat iemand die behoeftes heeft kan hij/zij (ga ik vanuit) waarschijnlijk niets aan doen, maar dan moeten ze er wel direkt hulp voor zoeken! En ik begrijp je vergelijk met drugs en hard rijden niet helemaal??????
Mensen die door hun ouders zonder liefde zijn opgevoed. Of door hun omgeving zijn verpest. De meeste volwassen zware misdadigers zijn in hun kindertijd begonnen met hun criminele gedrag.

Zie bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De grootste criminelen zin zij die bewust overgaan tot genocide via hun machtspositie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaan geen type`s die crimineel zijn. Niemand die geboren wordt is crimineel geboren. Je wordt crimineel gemaakt door beinvloeding van buitenaf. Affectieve verwaarlozing millieu verkeerde vrienden kring. Je wordt naakt geboren om lief te hebben. Binnen een harmonieus gezin waar jij serieus wordt genomen en in liefde groot gebracht, zijn de redelijke waarden die iemand uit het negatieve circuit haalt. Er zijn geen type`s. of culturen die iets dergelijks veroorzaken. In liefde leven met zelfrespect en liefde geven is de harmonie van het leven. Daar zijn er gelukkig heel veel van. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik stem voor Wim Heitinga
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die geen liefde/stabiliteit/regels in hun jeugd hebben gehad.