Is de kostprijs op dit moment van een Iphone minder dan 100 euro?

ik vind het nogal, op z`n zachts gezegd, verbazingwekkend dat er zoveel jongeren beneden de 14 jr. een Iphone in hun bezit schijnen te hebben. Ik dacht dat een Iphone meer dan 500 euro kost. Heb ik het mis? Anders is mijn gedachte:`Hoezo crisis ?`!

Toegevoegd na 14 minuten:
ik ben nog maar 13 jr. en wil ook graag een Iphone.
Hoe kan ik zorgen dat ik ook een Iphone kan kopen? Heeft iemand tips voor mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

Uhh iphones hebben een abonnement en de iPhone 4 kost rond de 350 denk ik maar t ligt ook aan het aantal gigabytes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben nog maar 13 jr. en wil ook een iphone maar dat is nog wel veel geld hoor. Hoe doen jullie dat dan?
Dan moet je een abbo nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat kost een abbo dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook prepaid nemen,
Maar dan kost je iphone volgens mij veel meer,
Dan kost die idd iets van 700 eurotjesss
Bij abbo kost dat ding zelf veel minder, maarndan is je abbo veel duurder ;) Ps sparen?!
Succs XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe moet je dan sparen als je nog maar 13 jaar bent?
Ja, ik geloof zelfs 600 tot 700 euro, ik 13 jaar heb geen iPhone maar de nieuwste iPod Touch met hiernaast een goedkope lg wat een stuk goedkoper is dan een iPhone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel mensen hebben rijke ouders...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken jongens van 14 die wel een Iphone hebben maar de ouders zijn niet rijk. hoe doen ze dat dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed zo! doorvragen!
Als je bij Tmobile een abonnement neemt van € 29,95 betaal je voor een iPhone €99,-
Je zit dan wel 2 jaar aan je abonnement vast.
Daarna een nieuwe iPhone kopen en een nieuw abonnement afsluiten.
Blijf je up-to-date.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oeffff!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja en wat krijg je precies voor dat abonnement? Bijvoorbeeld als de Iphone app van GV gebruikt kost dat telkens €1.19
om maar iets te noemen. Je wilt toch ook nog andere dingen doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
150 belminuten
150 sms-jes
Onbeperkt internetten in Nederland.
Bij gebruik van AppStore wel letten op eventuele kosten
Als je een abo neemt dan most het wel minder jah,, maar ik ben 13 en ik heb hem gwn gekregen (na 1 haar zeuren )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je rijke ouders?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry ik bedoel, lieve ouders?
die heb ik ook wel hoor maar ik durf niet te zeuren.
Ik weet dat het niet allemaal maar zo kan.
Ja maar dan zit er een abbonoment bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een iphone kost zeker niet minder dan 100 euro.
Mocht je een abonnement van ongeveer 30 euro aanschaffen met een twee jarig contract, dan kun je de iphone wel rond die prijs krijgen, maar opgeteld kom je ook weer duur uit.

24x30=720 +100 euro voor de iphone = 820.
Laat staan de opstartkosten en eventuele internetkosten etc.