Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er GV'ers die elkaar hebben ontmoet via Goeievraag.nl

GV bestaat inmiddels zo'n 2 jaar, maar zijn er cijfers/feiten/roddels bekend waaruit blijkt dat er al relaties en persoonlijke vriendschappen gesloten zijn dankzij de vragen/antwoorden op GV?
Of bleef de eventuele ontmoeting alleen maar bij 1 keer?

Dit is overigens geen poging van mij om een date/meeting te regelen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha xD

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Jazeker! Op het goeievraag forum komt het regelmatig vorobij dat mensen elkaar leren kennen maar ook de plannen voor een GV bijeenkomst hangen in de lucht! Allen op naar Boekelooo!! [http://www.goeievraag.openbaar.info/]
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja die GV'ers zijn er, ik ben er zo eentje.
Via GV. leuke mensen leren kennen die toevallig vlakbij me wonen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag je foto en ik dacht meteen: dat lijkt wel het broertje van David (die ik 2 of 3 keer heb gezien), een jongen die ik vaak tegenkwam in Eindhoven tijdens het stappen..

Als dat zo is moet je achternaam beginnen met een G.....

anyway, je ontmoet veel mensen hier. Sommige geven je gelijk, sommige geven je zwaar ongelijk, maar altijd wel interessant!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammer dat het geen poging is om een meeting te organiseren. Ik zou het wel leuk vinden om een keer samen te komen op een afgesproken plek. Het is maar een idee. Ik mag ook wel zeggen dat ik met sommige mensen op de site na al die maanden wel een verbonden gevoel heb gekregen. Ging vanzelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding