welke grote natuurrampen wereldwijd namen plaats tijdens kerst de afgelopen 40 jaar?

ik hoorde net dat er een aardbeving was in de grote oceaan en dat er een tsunami alarm was, dit deed mij denken aan de tsunami ramp bij azie tijdens kerst.

maar zijn er naast deze ook nog andere "grote" natuurrampen geweest tijdens kerst?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

Er zullen er ongetwijfeld wel zijn geweest moe tdaar nog even voor google.

Maar in Nederland 838 stormvloed in noord west Nederland.

En hoog water van de maas in 1995

Toegevoegd na 47 minuten:
Beiden op 26 december
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij zijn bekend:

2e kerstdag:
2003 - Aardbeving in Bam (Iran).
2004 - Door tsunami's, komen in Zuidoost-Azië ruim 300.000 mensen om het leven.

De laatste had je zelf al gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb er wat voor je opgezocht.

Zie bronnen.