Zou je jouw kind op een school zetten, ( voortgezet onderwijs) die paal naast een koffieshop zit?

Ging me om de 0-zero beleid

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou veel meer moeite hebben met een snackbar naast de school.
Drugsgebruik is met goede voorlichting te reguleren, maar hoe pak je dat aan bij een caloriefabriek?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ja hoor... waarom niet? De wereld is toch met coffeeshop, en als ik het wegduw, trekt hij het wel aan...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan op het spek op de varken binden , of niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is kat op de plant binden.
http://www.weetjesoverkatten.nl/images/DSCF0252.JPG
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Naast een koffieshop? Geen probleem, daar verkopen ze alleen maar koffie. Naast een coffeeshop wordt wat lastiger, heb liever niet dat een eventueel koter van mij (indien ooit bestaand) aan de drugs gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahahahah +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL C4th, erg scherp :)
Als het even kan, liever niet. Gewoon een gevoel, en dat telt ook in een dergelijk geval.

Als mijn kind het echt de perfecte school zou vinden, en dat niet ligt aan die coffeeshop, dan zou ik hem-haar zijn toekomst niet in de weg willen staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Kirstenwind;

Als het een goede school is wel. Om mijn kinderen van drugs af te houden maakt het niet uit waar een coffeeshop zit. Wie dat spul hebben wil weet de weg er naartoe toch wel te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou daar geen probleem mee hebben... toen mijn zoon op de middelbare school zat wist hij ook de coffeeshop te vinden op 6 km afstand en had het er voor over om er op de fiets heen te gaan door de regen...

maar je hoeft je daar geen zorgen over te maken hoor... op de middelbare scholen van tegenwoordig zitten zoveel kinderen met angstige ouders en bange leerkrachten, dat een coffeeshop zich echt niet mag vestigen PAL naast zo'n school ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou , is achteraf hoor, mijn zoon heeft door drugsgebruik in het verleden, nu 28 , doch behoorlijke problemen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
@kirstenwind ik vind dit een kip ei verhaal.
Had hij problemen en is ie daarom gaan gebruiken of andersom.
Ik heb bijna 25 jaar intensief gebruikt en heb nog steeds geen problemen. (Ben inmiddels 3 jaar gestopt, ook zonder probleem)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn zoon is inmiddels ook ruim volwassen, heeft inmiddels ontdekt dat blowen en drinken het niet zijn en is met allebei gestopt...zonder problemen...
Als het een nette school is, dan heb ik er geen probleem mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach weet je wat je verbied word interesant.
dus als ik het zo doen (wat mij hoogst waarschijnlijk lijkt) zou ik dat zonder medeweten van mijn kinderen doen.

dus nee ik zet mijn kind niet op een school naast een coffeeshop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies,
Een coffeeshop naast school zou ik zelf meer onwenselijk vinden vanwege duistere figuren die er vaak rondhangen. Maar misschien kun je dat ook meteen als voorlichting aanwenden hoe je de dingen beter níet kunt doen. De dagelijkse aanblik van ongure types die stoned zijn, zou zelfs preventief kunnen werken.

Als het een goede school is en ik mijn kind een goede opvoeding meegeef met uitleg en informatie over drugs e.d., zal het niet echt uitmaken in mijn visie. Wanneer ze het uiteindelijk toch willen proberen weten ze hun weg zeker wel te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou daar helemaal geen problemen mee hebben.

Als het kind gewoon hard zijn best doet op school en zijn diploma's behaald, dan maakt een joint roken geen drol uit. Ik heb liever dat er een joint word gerookt dan dat er coma gezopen word.