lastig gevallen in de tram

gisteren ben ik geintimideerd door een groepje jongeren in de tram, den haag. dit gebeurde uiteraard toen de beveiliger van htm net was uitgestapt. Vlak daarvoor vielen dezelfde jongeren een meisje lastig maar de htm beveiliger heeft hier niet aan gedaan, waarom niet? Hy had het niet door gezien hy een gezellige conversatie aan t voeren was. Uiteraard ben boos, boos op de jongeren, boos op de beveiliger en op myzelf.. Ik had gewoon achter de bestuurder moeten gaan zitten... Graag jullie mening... Dank je wel

Weet jij het antwoord?

/2500

ik vind het schande dat de eveiliger de niks aan heeft gedaan en had daar een melding van gemaakt..hy is de om alles in de gaten te houden en als de iets is ingrijpen of hy moet de politie waarschuwen. je moet niet boos zijn op jezelf tegen een groepje begin je helemaal niks.. en knap van je dat je bent blijven zitten zo heb je ze wel laten zien dat je niet bang bent respect voor jou. Toegevoegd na 1 minuut: eveiliger = htm beveiliger

gewoon het tramnummer en het tijdstip doorgeven aan politie en tramdiensten?> kunnen ze uitvinden wie de beveiliger is geweest en maatregelen treffen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100