mijn kleindochter wil ik laten komen naar nederland,mijn zoon heeft een indisich paspoort,maar woont en werkt hier,zijn vrouw woont in indonesie Hoe

Wat heb ik nodig hiervoor,moeilijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kleindochter heeft vanuit nederland een z.g 'sponsor' nodig.
Dit kan jij zijn...het betekent zoveel, dat jij garant voor haar staat gedurende de tijd dat zij in nederland is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel zinvol antwoordt

Andere antwoorden (2)

nou ja
als je even in dat land wil blijven een grensvisum
nodig maar
bedenk eerst waar je haar gaat ophalen dan kan je bepalen wat je nodig hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je kleindochter de nederlandse identiteit heeft, heb je volgens mij slechts een ticket nodig. Is ze indonesische, dan zou ik contact opnemen met buitenlandse zaken,die zullen je van de hoed en de rand kunnen vertellen.