Een straf nog uitzitten in nl maar verhuist naar dl mag ik deze wel in nl uitzitten dan?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K
Utrecht
3 jaar geleden
Ik denk dat je niet mag emigreren voordat je je straf in Nederland hebt uitgezeten.

Antwoorden (1)

Alsje in Nederlan bent veroordeeld, zit je in beginsel ook hier je straf uit. Dit is,alleen anders indien NL en DL anders afspreken, maar daar is doorgaans geen sprake van.