Waar is PVV de grootste partij?

Hoe kan landelijk PVV 19% vd stemmen hebben als er in de grote gemeentes alleen in Rotterdam en Den haag 19% vd stemmen naar PVV gegaan zijn, en voor de rest vrijwel overal ver lagere percentages gehaald worden? Welke gemeentes zijn dan echte PVV steden?

http://www.nu.nl/verkiezingen/uitslag/overzicht.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Heel Limburg heeft hoge PVV cijfers in de uitslagen.

Toegevoegd na 2 uur:
ik heb nog even jouw link er op nageslagen, maar als je in Limburg alle gemeentes aanklikt dan zie je bijna overal (ruim) boven de 20%, en in Kerkrade zelfs 36% van de stemmen.
itsme
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

op www.verkiezingskaart.nl kun je zien in welke gemeente de pvv de grootste partij is geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval in Roermond zag ik gisteren op de TV.
En dat zal dan voor de rest van Limburg ook wel gelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat in Almere. Met name tijdens de gemeenteraadsverkiezingen, dat bedoel je toch.