Waarom doen partijen tegen de eu mee aan de Europese verkiezingen?

Ik liep langs een bord met campagne's van de partijen en ik zag een paar wat anti-EU posters, maar als je meedoet kom je toch in het Europees parlement?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Omdat je dan wel kan proberen te voorkomen dat de macht van de EU groter wordt of ja kan proberen de uitgaves te verminderen. Als je niet meedoet heb je ook geen invloed.
===
Ik neem zelfs aan dat het mogelijk is dat de EU zichzelf ontbindt, maar dat zal makkelijker gaan van binnenin dat van buitenaf.
Toegevoegd op 03 mei 2019 12:57: tekst