Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ze laten elkaar niet uitspreken omdat ze zo ontzettend onbeschoft zijn.

Van jou en mij verlangen ze normen en waarden..maar zij zelf..ho maar..

Gr. Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ze willen het hoogte woord hebben. En zo het meest gesproken hebben. Zodat. Die gene het debad wint.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat zij hun eigen mening of verhaal het belangrijkste
vinden,en om zo geloofwaardig over te komen voor de
kiezer.
Maar na de verkiezingen is alles weer anders, dan willen
zij vaak niet eens meer praten voor de camera.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zij vinden alleen zichzelf belangrijk ,en niet de burgers waar zij voor spreken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij zien natuurlijk niet alles waar zij over debatteren alleen wat op tv wordt uitgezonden. Ik denk dat dit voor de politici het moment is om zich te profileren naar het grote publiek toe, en jij als kijker zal toch eerder iemand onthouden die veel aan het woord was en de anderen te kijk zette dan iemand die zich beleefd en bescheiden op de achtergrond hield.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze denken dat ze een debat kunnen winnen door zelf zo veel mogelijk aan het woord te zijn en de tegenstander zo min mogelijk spreektijd te gunnen.

Ik moet zeggen dat dat me nogal tegenviel aan het lijsttrekkersdebat. Een debat winnen is geen kwestie van de ander geen kans geven zijn argumenten te vertellen, maar van zelf betere argumenten hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een politici laat uitspreken kom jezelf weinig aan het woord.Tenzij je een vraag word gesteld dan mag je antwoorden maar daarna heeft de ander een alweer een antwoord waarom het idee van een ander belachelijk is e zijn idee goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebrek aan opvoeding. Hoe noemde Balkenende dat ook alweer? ... Normen en waarden... ?????
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat zij net mensen zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding