Vandaag op de A 16 reden er 12 politieauto's met zwaailicht (blauw) vlak achterelkaar en de laatste met een andere kleur zwaailicht. (oranje)

Wat kan hier een reden voor zijn om zo op een Amerikaanse manier te rijden?

Toegevoegd na 9 uur:
Het was rond 18.00 uur

Toegevoegd na 13 uur:
Vandaag was 29 april ....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat ze zo als groep zich verplaatsen naar een andere regio waar ze ten ondersteuning zijn gevraagd. De oranje zwaailichten geven aan dat het de laatste wagen in rij is. Ook voor het verkeer achter hun. Omdat oranje gevaar aangeeft. Ik heb ze trouwens ook gezien :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet iemand toevallig waar het om ging?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kwam ze op de A1 tegen, alleen was de laatste auto een grote zwarte SUV?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak is het begeleidend transport van een belangrijk persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18.00 uur

Andere antwoorden (2)

mischien om dat het konininen dag is??
grapje sorry hoor maar dat moes gewoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vandaag was 29 april
Ik kan me ook bedenken dat men een zware crimineel op transport heeft die mogelijk hulp krijgt van buitenaf.
Op c2000 moet dit wel te achterhalen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is c2000 ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het nieuwe informatiesysteem van de hulpdiensten, politie, brandweer en ambulance. Op internet kun je daar lid van worden. Als je gaat googlen kom je vanzelf van alles tegen.Zeg maare vroeger kon je een scanner kopen (niet een scanner om foto`s in te scannen maar een apparaat wat de frequenties afzocht naar signaal.Omdat c2000 nog veel problemen heeft wordt no wel via analoge kanalen gecommuniceert.