Wie kan mij vertellen of Jeanette Baljeu van de VVD in juli 2007 waarnemend burgemeester van Rotterdam is geweest?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het staat niet vermeld als wapenfeit op haar website.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt mij sterk dat Jeannette Baljeu in juli 2007 waarnemend burgemeester van Rotterdam geweest is.
Opstelten was de burgemeester van 1999 t/m 2008.
Hij kondigde zijn afscheid op tijd aan, dus op het moment dat Opstelten eind 2008 stopte, stond Aboutaleb direct klaar als vervanger.
Daar kwam geen waarnemend burgemeester aan te pas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, Jeanette Baljeu is geen waarnemend burgemeester van Rotterdam.

Toegevoegd na 6 minuten:
geweest! :D