In grote lijnen staat rechts toch meer voor: ieder voor zich, en minder voor samen delen.

Bij een rechtse coalitie zal ons land wat minder sociaal worden.
Maar heel veel zal het in korte tijd niet uitmaken, want er is in ons land dan altijd nog een krachtige oppositie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De rechtse coalitie is voor heel snel en hard bezuinigen
(29 miljard ) dit na 9 juni als er een rechts kabinet komt.

De linkse coalitie is voor gematigd bezuinigen, over een
langere periode. Maar wel met hetzelfde resultaat.

Altans dat wordt zo beweerd, maar zoals je weet in de
politiek is niets zeker,en zeker niet na de verkiezingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat maakt dag en nacht verschil, zeker gezien de financieele tekorten die er dreigen. Als je onder de 40.000 verdient altijd links, zo links mogelijk, stemmen. Rechts is alleen goed voor de directeuren en grootaandeelhouders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat een echt links beleid wat socialer is, en meer aandacht heeft voor de zwakkeren in de samenleving.
Een rechts beleid is rechtlijniger, en het verschil tussen arm en rijk zal toenemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een rechtse coalitie beschermt de rijken, een linkse coalitie beschermt de armen. Dat zullen ze nooit openlijk zeggen, maar het komt er wel op neer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Politici zijn net duiven.

Vóór de verkiezingen eten ze uit je hand.
Ná de verkiezingen schijten ze op je kop.

Dus wat maakt t uit? Niets. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben.
Leg voor de grap maar eens een lijst met alle beloftes neer die gemaakt worden vóór de verkiezingen, en dan een lijst met wat ze waar gemaakt hebben.

Zoek de 10 verschillen.....