Welke koers denkt de jeugd van Nederland op te willen gaan?

De oude garde heeft het al bewezen. Hoe denkt de jonge generatoe politici over de stappen te zetten in de verdere uitbouw van Nederland.
Hebben de huidige politieke formaties hun doel steeds bereikt en welke stroming zou je in Nederland moeten hebben om vooral in de EU een stem te hebben en bovendien de samenstelling van de nederlandse samenleving.
Qou Vadis!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat een vraag... Of we nu even de hele stappenplan moeten hebben voor onze toekomst en die wordt dan nu ook even gekeurd door de oudere generatie.

Het is nu eenmaal een feit van het leven. Dat alles op een gegeven moment wordt overgedragen aan 'de jeugd'. Op het moment dat dit gebeurd, zullen wij het vertrouwen moeten hebben dat WIJ de jeugd goed hebben opgeleid, en hebben voorbereid op deze zware taak.

De jeugd zal op het moment suprême de juiste keuzes maken. De jeugd zal het land in je op dat moment juiste richting opsturen.
Als wij (ouderen) het daar niet mee eens zijn, dan moeten wij a) kijken waar het mis is gegaan met het opleiden van de jeugd. en b) Of wij misschien het niet fout hebben en wij onze eigen blik moeten aanpassen.

Immers de jeugd staat voor vooruitgang. De jeugd heeft ons kunnen observeren en kunnen beoordelen wat wij doen niet goed is. Hij zal daaruit de dingen veranderen die hem niet goed lijkt en dingen overnemen die wel goed zijn.
Dit hoort bij het evolueren van de mensheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ze zeggen dat de geschiedenis zich altijd hethaalt. ik denk dat het wel een plan is deze generatie de telefoon met draad uit te laten vinden. zolang we niks zeggen kunnen ze dit als een eigen uitvinding zien en is de suggestie van belang gewekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jonge mensen stemmen altijd progressiever, dus dat scheelt. Ze willen een leefbare multicultisamenleving met duurzame produkten en een schoon milieu. De vraag is wat ervoor over hebben?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel links ze gaan massaal groen links en pvda stemmen