Partij voor Geluk is een partij in oprichting. dus nog niet echt op dit moment. Je kan op de website sympathisant worden, maar geen lid.
Ik heb ook twijfels bij de vraag hoe serieus deze partij is.
Hoewel de beginselen mij zeer aanspreken.
Een beetje vergelijkbaar met de partij voor de planten, denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toen de partij begon waren ze wel degelijk bezig om met de eerste verkiezingen mee te doen. Later werd bekend dat ze niet op tijd zouden zijn als de verkiezingen voor de zomer zouden plaatsvinden en nog later hoorde je niets meer. In het begin waren ze dus wel serieus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Partij voor de planten ; :loll:
Ach, de partij voor de dieren heeft het tenslotte ook aardig gehaald ; daar hebben we indertijd ook krom om gelegen. Hun voordeel was echter dat het wel degelijk een serieuze partij was, die zich niet uitsluitend richtte op één issue ; dan maakt de naam eigenlijk niet eens meer zo heel veel uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Partij voor de Planten bestaat trouwens echt. Vooralsnog een soort kunstuiting, maar ze sluiten niet uit mee te doen.