Letterlijk gekopieeerd van google:

Wat is er gebeurd?
Je bent gepakt door de politie omdat je te vroeg (of te laat) vuurwerk afstak, of omdat je illigaal vuurwerk bij je had of
afstak. De politie schrijft een bekeuring uit en neemt je mee naar het bureau, waar je ouders / verzorgers je op kunnen halen.
Jouw vuurwerk wordt in beslag genomen. Als er geen schade is, krijg je de keus:
Naar bureau halt of een boete

Kies je voor halt dan krijg je een gesprek bij bureau HALT. Vaak zijn je ouders/ verzorgers daar ook bij. Er wordt ook een
afspraak gemaakt over een straf. In je vrije tijd moet je schoonmaken of ander werk doen. Je komt niet bij Justitie in de
computer te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het gaat erom of je het op een normale manier afsteekt of dingen vernield... 1 tot 100 cobra's=300 euro 100 tot 300= ben ik vergeten.